مقدمه

ما داریم توی یک عصر دیجیتالی زندگی می کنیم که ارتباط، تعامل، کار یا خیلی چیزای دیگه نسبت به قبل تغییر کرده. فناوری های جدید جوریه که به کمک اون ها فردی از یه گوشه از جهان می تونه با شخصی که گوشه دیگه ای زندگی میکنه ارتباط برقرار کنه. اینستاگرام ، تا حد زیادی، یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعیه که بین میلیون ها نفر محبوب هست. این برنامه با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، داره به اوج های جدیدی از خودش میرسه. یکی از قابلیت های فوق العاده اون استوری ها اون هست که اگه ویو یا بازدید اون بالا باشه ما می تونیم به راحتی از اون کسب درآمد کنیم. ما تو این مقاله می خوایم شما رو با خرید ویو استوری اینستاگرام آشنا کنیم پس در ادامه مطالب با ما همراه بشین.

استوری اینستاگرام

همونطور که می دونید استوری اینستاگرام فقط به مدت 24 ساعت در دسترسه، بعد اون ناپدید میشه، مگه اینکه و تا زمانی که تو قسمت هیستوری یا تاریخچه شما قرار بگیره. افرادی که اون استوری رو نگاه کنن جز افراد بازدید کننده اون استوری محسوب میشن.

ویو استوری اینستاگرام چیست؟

این روزا داغترین و جذاب ترین قسمت محبوب اینستاگرام داستان ها یا همون استوری اونه. استوری ها میتونن یه کمپین بازاریابی عالی رو تشکیل بدن. ویو های استوری اینستاگرام در واقع همون تعداد افراد بازدید کننده حسابی شماست. حالا اگه افراد از محتوای استوری های شما خوششون بیاد شما رو فالو میکنن و این باعث میشه تا این بازدید کننده ها به طرفداران و علاقه مندان شما تبدیل بشن و داستان های شما رو برای هم دیگه بفرستن. حالا اگه ویو های استوری شما بالا باشه، به راحتی شرکت ها یا افراد خاصی از شما میخوان تا در عوض دادن مبلغی به شما در استوری خودتون از اون ها تبلیغ کنین. حالا شما برای رسیدن به اون درآمد زایی به راحتی میتونین از ما بسته افزایش ویو استوری اینستاگرام رو بخرین تا به زودی به درآمد خوبی برسین.

خرید ویو استوری

خرید ویو استوری اینستاگرام

این روزا شرکت های بزرگ مارک یا محتوای خودشون رو از طریق حساب هایی با ویو استوری بالا تبلیغ می کنن. چون که می دونن پیج هایی که دنبال کننده های زیادی دارن می تونن به رشد اون ها تو حرفه شون کمک کنن. حالا اگه ما می خوایم به این درجه برسیم که مارک های معتبر از ما بخوان تا اون ها رو تبلیغ کنیم راه های زیادی وجود داره که یکی از اونا خرید ویو استوری اینستاگرام هست.
دیدن استوری های اینستاگرام خیلی راحت تر و سرگرم کننده تره. به همین دلیله که اینفلوئنسرها وقت و تلاش بیشتری را برای خلق محتوا صرف می کنن. اگر می خواهید در اینستگرام جایگاه بالایی پیدا کنین اما نمی دونید چه طوری شروع کنین، همین حالا بازدیدهای استوری اینستاگرام رو بخرین.

چرا باید بسته افزایش ویو استوری اینستاگرام رو از ما خریداری کنید؟

اگر میخواین به نتایج فوری برسین بسته های ویو استوری اینستاگرام اد رایان پیشنهاد قابل تاملی هست. چون اگر شما بسته افزایش خرید ویو استوری اینستاگرام رو بخرین، باعث میشه که بازدید از استوری های شما افزایش پیدا کنه. با زیاد شدن تعداد بازدید از استوری ها، شما راحت می تونین دز عوض تبلیغ سایر موارد به درآمد برسین. شما همراه با خرید سرویس ویو استوری اینستاگرام، خدمات بازدید از برجسته های اینستاگرام را بصورت رایگان به شما ارائه می دهیم تا نمایه تون برای بازدیدکننده هاتون جذاب باشه.

چرا حساب های تجاری به دنبال خرید نمایش استوری اینستاگرام هستند؟

حساب های تجاری این روزا به دنبال داستان های جالب و خلاقانه اینستاگرام هستن تا پر مخاطب ترین اون هارو تشخیص بدن و روی اون ها سرمایه گذاری کنن و محصول خودشون رو به افراد بیشتری نشون بدن. استوری های اینستاگرام مورد توجه هر بازاریابی در جهان قرار گرفته.
درسته که حساب های تجاری مبلغی رو برای تبلیغ به حساب های اینستاگرام میدن اما در عوض این موضوع منجر به فروش بهتر و مشتریان بیشتر برای اون ها میشه. پس داشتن یک استراتژی برای خرید ویو استوری اینستاگرام برای به تصویر کشیدن موفقیت یک برند خیلی مهمه.

خرید ویو استوری

دلایل خرید ویو استوری اینستاگرام چیست؟

در زیر شما را با 2 تا از مزایای خرید ویو استوری آشنا می کنیم.

#1 خرید ویو استوری : تعامل بهتر

برای رسیدن به مخاطبان زیاد، باید بتونید با مخاطبان خودتون تعامل ایجاد کنین و علاقه مندی های اون ها رو تشخیص بدید. اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم های شبکه های اجتماعیه که مشاغل بهتری رو برای تجارت و تبلیغ محصولات یا خدمات خود فراهم می کنه. داستان های (استوری) اینستاگرام در حال تبدیل شدن، داستان سرای برند است. اگر ماها ویو استوری اینستاگرام رو بخریم، می تونیم تعامل بهتری داشته باشیم و می تونیم دو برابر پولی که برای افزایش ویو می دهیم رو  توسط برند ها دریافت کنیم.

#2 خرید ویو استوری : مسیر راحت تر

از اونجایی که می دونیم استوری اینستاگرام به راحتی تبلیغ محتوای شما را فراهم می کنه. پس برای اینکه پیج خودمون رو محبوب کنیم و ویو بیشتری رو دریافت کنیم نیازی به کار های سخت دیگه مثل تگ کردن افراد بیشتر یا هشتگ گذاری ها نداریم. شما فقط لازمه تعداد بازدیدی که مورد نظرتونه رو بخرین و به تیم ما اجازه بدین تا به شما کمک کنه.

آیا خرید نمایش استوری اینستاگرام بی خطر است؟

بله، بی خطره. برای اطمینان از ایمنی و محرمانه بودن حسابتون کارای زیادی رو انجام میدیم. ما رمز ورود شما رو نمی خوایم و فقط به URL صفحه تون نیاز داریم و پیچتون هم باید به حالت عمومی باشه و ما هیچ وقت هم شرایط خدمات اینستاگرام رو نقض نمی کنیم. ما برای اینکه کارمون طبیعی و مطابق با سیستم امنیت داخلی اینستاگرام باشه، ویو ها رو کم کم و به مرور زمان ارسال می کنیم.

خرید ویو استوری

کلام اد رایان

امیدواریم که از مقاله بالا راضی باشین و اطلاعاتی رو که می خواستید به دست آورده باشید. ما تو این مقاله شما رو با مزیت های فوق العاده خرید ویو استوری اینستاگرام آشنا کردیم و راه های خرید اون ها رو جلوی پای شما قرار دادیم. همچنین دونستیم که اگه می خوایم تو اینستاگرام به درآمد برسیم، این مهم ترین مورد هست. خوشحال میشیم اگه شما بزرگواران نظر ها و پیشنهاد های خودتون رو به ما ارائه بدین.